sobota 24. října 2015

Tela

Ahoj! 😋 Už se Vám Invisible Girl představila, tak já bych měla taky 😊
Napíšu Vám sem pár faktů o mně. Snad se o mně něco na začátek dozvíte, na další věci přijde řada časem. ❤
1. Miluji svoji rodinu, kamarádky a kočky ❤
2. Kočky mám 4, Tela jsou první písmena z jejich jmen 3 kocouři a 1 kočka
3. Miluju kytky a jídlo ❤
4. A taky knížky, filmy, písničky, cestování, focení, ježdění na kole, historický šerm
5. Moje tři nejoblíbenější země: Bulharsko, Rakousko a Francie
6. Už jsem měnila 3x školu a teď ji mám v plánu změnit zase
7. Bydlím v rodinném domě
8. V naší rodině je to komplikované
9. V létě jezdím na tábory. 6 let jsem jezdila na ten stejný, letos jsem byla poprvé na jiném a příští rok chci zase na jiný
10. Miluju Šumavu a rafty ❤
11. nejoblíbenější jídlo: francouzské brambory, špagety a pizza ❤
12. Nejoblíbenější barvy: zelená a oranžová ❤
13. I když se to nezdá, už jsem si celkem dost věcma prošla
14.  Mam dlouhé vlasy
15. Poslední dobou sama nevím co chci 😂😉💜

Tak to by bylo všechno. Pro začátek něco o mně :) Ahoj a u dalšího článku ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat