sobota 31. října 2015

Halloween - Duchové, slavení #Tela

Ahoj! :) Vítám Vás u nového článku na téma Halloween :)

Halloween
- Jak asi všichni už pouze podle názvu víte, že Halloween není český svátek. V Česku ( ano to také víte)  máme dušičky.

- Slavíte tento svátek nějak?
S mojí mamkou jsme pár roků dozadu udělaly malou oslavu Halloweenu s jejími a mými kamarádkami.  Měli jsme ty mandarinky - mini dýně ( obrázek) , pak párky obalené listovým těstem jako mumie a spustu dalšího dobrého jídla. Pak jsme si zapálily svíčky, a povídaly jsme si.
Podle mě by to byl super svátek, a mrzí mě že se u nás neslaví. Jaký názor máte na Halloween vy? Podle mě už se Halloween do ČR dostává, jsem za to ráda. Všichni víme jak se slaví.

- Dušičky - Duchové
Po celý rok si dávám stejnou otázku: Existují duchové?
Podle mě ano. Mám spoustu příhod které do sebe zapadají, a nedají se jinak vysvětlit.
Věříte na duchy? Máte také nějaké zkušenosti?
Chtěli by jste o tomto tématu článek?

Tela - Ještě jednou Vám sem napíšu jak to bude...
Budu sem psát vše. Blogu se teď chci maximálně věnovat. Budu sem psát novinky z mého života, mé nápady - tipy a rady, a budu si zde vylevat mé srdíčko. :D
Na konci každého měsíce bych chtěla napsat co nového se stalo - pokud by bylo něco hodně zajímavého, byl by i samostatný článek.
Nápady tipy rady - když budu mít o čem napsat, k události která se v tom měsíci odehrává
A to ostatní průběžně. :)

Je dost možné že se vzhled blogu ještě změní, úprava tepvr probíhá :)

Budu se těšit u dalšího článku<33

Žádné komentáře:

Okomentovat